flendolala Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Hallo, ik ben Saskia en woon in het noorden van het land, ik kom uit Rotterdam. Ik train honden en heb www.doggysfun.nl , ik heb de Wii, playstation 3 en een nintendo ds. Ik weet alleen niet hoe ik die spelletjes kan downlaoden en hoop op hulp van dit forum. Alvast bedankt!!!!! Groetjes van Saskia o ja en ondanks dat ik een vrouw ben hou ik van voetbal, weet zelfs wat buiten spel is, haha mijn club is Ajax, raar he voor een Rotterdamse! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
ferrariking Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 735 Waardering: 8 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/05/08 Status: Offline Actief: November 4, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Ja best wel. ik ben een jong Hou niet van voetball (alleen italie voetball dan..) En welkom Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 8 735
Ramoniazzz Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Welkom, veel plezier op het DukeN.nl En jammer dat je dan Ajax moet kiezen. Forza FC Utrecht! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Gast angel_creek Geplaatst Februari 21, 2010 Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Welkom op DukeN.NL we wensen je een fijne tijd op het Forum!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie