dundee Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/09 Status: Offline Actief: Augustus 21, 2013 Delen Geplaatst Februari 20, 2010 bitche heeft 2 virussen!!!ik had hem geïnstalleerd en toen hing hij in eens vast, dat betekent niet direct dat er een virus op zit maar toen ik panda antivirus de hele computer liet scannen vond hij in appdata 2 virussen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 38
headsh0t Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Zeker van een verkeerde website gehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
flendolala Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/20/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Zou jij mij kunnen uitleggen wat ik moet doen om een spel op mijn nintendo ds te kunnen spelen? Ik heb een klein kaartje, usb stick en een grotere kaart, zou moeten zijn om gratis spellen te downloaden maar het lukt mij niet. Alvast bedankt voor je moeite!! Groetjes van Saskia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Pctje Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Flendolala, Je moet even een eigen topic maken. Als we je nu helpen gaat alles door elkaar. Dus even een eigen topic openen O0 PC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
Ramoniazzz Geplaatst Februari 20, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 20, 2010 Zou jij mij kunnen uitleggen wat ik moet doen om een spel op mijn nintendo ds te kunnen spelen? Ik heb een klein kaartje, usb stick en een grotere kaart, zou moeten zijn om gratis spellen te downloaden maar het lukt mij niet. Alvast bedankt voor je moeite!! Groetjes van Saskia Inderdaad een eigen topic maken. bitche heeft 2 virussen!!!ik had hem geïnstalleerd en toen hing hij in eens vast, dat betekent niet direct dat er een virus op zit maar toen ik panda antivirus de hele computer liet scannen vond hij in appdata 2 virussen. Als ik jou was, zou ik voordat je op downloaden drukt, even rondkijken of er comments staan die erop duiden dat het niet te vertrouwen is. En anders kan je het even vragen op Duken.nl of je een bepaald bestand moet downloaden. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 21, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 21, 2010 Je kan hem downloaden op duken.nl http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,72/Itemid,69/Deze bevat geen virus, nooit problemen mee gehad en de 6000 downloaders heb ik er ook nooit over horen klagen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie