Spring naar bijdragen

Ps3 media server

Pctje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hee jongens,

Ik wil graag streamen van pc naar playstation 3.

Hiervoor heb ik het programma: Java PS3 media server V1.10.51

Ik heb em volgens mij wel goed ingesteld want als ik op mijn ps3 kijk dan zie ik ook de media server staan. Ik kan ook de bestanden doorzoeken e.d. Maaar....

Als ik vervolgens een liedje af wil spelen en hem selecteer gaat hij over naar het afspeelscherm van de ps3.

Maar dan kyk ik op de ps3 en buffert hij niet  :( :(

Hij doet helemaal niets. Nu heb ik het programma al een volledige toegang gegeven in mijn firewall. en op een gegeven moment zelfs mijn firewall uitgezet maar nog steeds krijg ik geen muziek uit mn ps3.

Hij heeft het voorheen wel gedaan. Verder als ik internet verbindings test doe gaat alles prima goede connectie e.d. Maar als hij de verbindingssnelheid gaat testen komt er mislukt te staan.

Ik zit nogal met mn handen in het haar want hij doet het niet en ik weet niet meer hoe het kan.

Verder specs van pc zijn 4 gb ram en proccessor intel Q6600.

Hij zou hiermee prima moeten bufferen/streamen.

Graag een idee. Ik weet het niet meer  :s

Dankje

PC

EDIT!!!!

Hij pakt WMV files wel...

Dus het ligt niet aan de mediaserver.

Bij liedjes geeft hij aan: Dit datatype is niet ondersteund. Terwijl ik 1.5 uur geleden het liedje nog heb afgespeelt op ps3. Weet iemand hoe dit veranderd kan worden?

Post samenvoeging: februari 22, 2010, 11:48:01

dat ding spoort niet.

Maar hij is gefixed.

slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...