Gast digi Geplaatst April 25, 2006 Delen Geplaatst April 25, 2006 ik heb een film gedownload en dat is een XIVD bestand. ik kan deze niet omzetten met WinAvi , cucusoft of een VSO divx programma. hoe kan ik hem omzetten zodat ik het wel op de dvd speler kan omzetten?? is er een decoder die alle bestanden [AVI, MPEG, DVIX, XIVD, bin cue bestanden kan omzetten? je hebt anders zoveel programma's nodig. een programma als Alcohol 120 % en DEAMON Tools kan ik niet hanteren, geen idee hoe het werkt en wat ik er mee moet doen. ik hoop dat er een wat eenvoudiger programma is. Wie heeft een idee. groet Digi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 25, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 6 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 25, 2006 Tja, als je het echt eenvoudig wilt dan moet je dvd images gaan downloaden. DIe kan je downloaden en daarna direct op een cd/dvd branden. Dan hoef je dus ook niks te converteren. Je kan met Nero burning rom dacht ik de xvid file op een svcd branden. Maar de kwaliteit word er niet beter op :-( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast AfgStyle Geplaatst April 25, 2006 Delen Geplaatst April 25, 2006 Misschien heb je hier iets aan : http://www.divxworld.nl/xvideo.htm kijk maar ff Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Kishan Geplaatst Mei 10, 2006 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Mei 10, 2006 ehm, check de tutorial in Na Het Downloaden, daar staat hoe je het met behulp van Avi2DVD akn doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Eagles Geplaatst Mei 17, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Mei 17, 2006 opgelost dus op slot Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie