isis100 Geplaatst Februari 19, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 19, 2010 Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Februari 19, 2010 Delen Geplaatst Februari 19, 2010 Denk dat het spel gewoon niet goed is... Maar ik weet het niet zeker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
isis100 Geplaatst Februari 19, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 19, 2010 Zou kunnen maar ik geef de moed nog niet op!! Tijdens het googlen kwam ik het programma freemcboot tegen. Dit zou iemand geinstalleerd hebben die dit spel wel werkend heeft gekregen. Zou ik dit zonder gevaar ook op mijn memor32 kunnen installeren en zou dit kunnen werken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Februari 19, 2010 Delen Geplaatst Februari 19, 2010 Opzicht kan er niks gebeuren. Als het niet lukt heb je pech en zul je je memor32 eventjes opnieuw moeten instellen of dat programmatje moeten verwijderen. Het is jouw keus. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie