annefien Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/26/09 Status: Offline Actief: April 11, 2014 Leeftijd: 73 Delen Geplaatst Februari 17, 2010 Wie kan mij gewoon eens duidelijk uitleggen, hoe ik een met bit torrent die 100 % geladen is, over zet op een usb stick. (of harde schijf) En dit voor de Wii 4.2. Ik heb winrar en daar kan ik niet goed aan uit. ik heb het tot nu toe zover begrepen - in torrent rechts klikken en open containing folder ik vermoed dat dit een folder is die ik heb gemaakt maar dan ........................................ ik weet dat er een backup manager nodig is en die heb ik Dus heel ver zit er niet meer af. Dank aan alle bolledozen die mij kunnen helpen :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
meowndz Geplaatst Maart 1, 2010 Bijdragen: 131 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 1, 2010 Sorry dat is zo laat reageer. ik zou gewoon een mapje op je buraublad maken (bijv wii games) en ze dan via wbfs-manager op je usb/stick/schijf zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 131
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie