k3nny Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Beste leden, Sinds net ben ik erachter gekomen dat de gratis upgrade van vista naar windows 7 ook met mastercard betaald kon worden. Echter was dit in het begin niet het geval, toen kon het alleen met creditcard en deze had ik niet dus heb ik het maar zo gelaten... Nu is mijn vraag of ik deze toch nog kan verkrijgen op de een of andere manier... Als ik windows 7 download, kan ik dan de key van Vista gebruiken? Of kan ik helaas niet meer gratis aan windows 7 komen... Mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Je kan er 1 downloaden als je nieuwsgroepn gebruikt weet ik wel een goede, moet je allen zelf NL takenpakket installeren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
k3nny Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Ja maar kan ik dan de key van mijn windows Vista legaal gebruiken? Dus zonder dat ik de legitieme software popups krijg? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Dat weet ik niet heb hem zelf gedownload en werkt prima zonder key Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Trizomu Geplaatst Februari 18, 2010 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Februari 18, 2010 Ja maar kan ik dan de key van mijn windows Vista legaal gebruiken? Dus zonder dat ik de legitieme software popups krijg? Normaal gezien kan je de key van je legale Vista niet gebruiken om Win 7 te activeren, maar ik kan u wel een lijntje bezorgen al waar je het kan bekomen.Heb zelf zo Win 7 Ultimate x64 op mijn home server gezet en die werkt prima, je bekomt zo alle versies van Win 7 zowel 32bits als 64bits Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Jeroen Geplaatst Februari 18, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Februari 18, 2010 Maar hij wil volgens mij de legale versie, ik weet niet of die legaal zijn? Maar ik weet bijna 100% zeker dat die key niet gaat werken, zelf heb ik er verder geen ervaring mee helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
k3nny Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Mja dat is jammer... Wou idd liever de legale versie want heb problemen met Vista ivm Opnemen via audio interface etc. dus wou ik het zo verhelpen... Dan maar opnemen op een andere pc Toch bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
arnem10 Geplaatst Februari 22, 2010 Bijdragen: 113 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/08 Status: Offline Actief: Juli 29, 2017 Delen Geplaatst Februari 22, 2010 Beste leden, Sinds net ben ik erachter gekomen dat de gratis upgrade van vista naar windows 7 ook met mastercard betaald kon worden. Echter was dit in het begin niet het geval, toen kon het alleen met creditcard en deze had ik niet dus heb ik het maar zo gelaten... Nu is mijn vraag of ik deze toch nog kan verkrijgen op de een of andere manier... Als ik windows 7 download, kan ik dan de key van Vista gebruiken? Of kan ik helaas niet meer gratis aan windows 7 komen... Mvg waarom moet je de upgrade betalen als je zegt dat hij gratis is ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 113
Gast angel_creek Geplaatst Februari 23, 2010 Delen Geplaatst Februari 23, 2010 Beste leden,Sinds net ben ik erachter gekomen dat de gratis upgrade van vista naar windows 7 ook met mastercard betaald kon worden. Echter was dit in het begin niet het geval, toen kon het alleen met creditcard en deze had ik niet dus heb ik het maar zo gelaten...Nu is mijn vraag of ik deze toch nog kan verkrijgen op de een of andere manier... Als ik windows 7 download, kan ik dan de key van Vista gebruiken? Of kan ik helaas niet meer gratis aan windows 7 komen...Mvgwaarom moet je de upgrade betalen als je zegt dat hij gratis is ?Omdat de upgrade eerst gratis was... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
k3nny Geplaatst Februari 24, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 24, 2010 Neen sorry, de upgrade was gratis maar je moest 15 euro betalen voor de verzending... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie