sunaj Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 201 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/10/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 16, 2010 hallo, ik heb hier een Packard bell model utow-Qua uit 2003. ik kan maar geen beeld krijgen op me scherm, aan de kabel ligt het niet ik heb de kabel inmiddels geprobeerd op een andere computer. Deed het Prima. ik heb het zelfs geprobeerd op men HD tv met de zelfde kabel deed het super, alhoewel wel met een andere pc ik heb zo'n gevoel dat het aan de uitgang van de VGA ligt, als jullie misschien iets beter weten. Laat dan even weten. bij voorbaat dank groeten Ramadan Hasani Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 201
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie