SneakySnake Geplaatst Februari 15, 2010 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 15, 2010 heey hallo allemaal, :zwaai: weet iemand hier een goed progamma om video's op je psp te zetten,want als ik de video in de map MP_ROOT/100MNV01 zet dan herkent de psp hem niet. En ik had al een ander progamma gebruikt dat was PSP Movie Creator en als hij dan bijna klaar is met het overzetten naar de psp staat er Application seens to be frozen. :-[ Alvast bedankt! :peace: SneakySnake Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
VXL Geplaatst Februari 15, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 15, 2010 Ik doe het altijd als volgt, Eerst zet ik de film om naar psp formaat(mpeg 4) met het programma youtubedownloader(hier kan je ook mee converteren). Vervolgens zet ik het gewoon op de psp volgens mij in de VIDEO map. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
SneakySnake Geplaatst Februari 15, 2010 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 15, 2010 Heey VXL Bedankt voor de snelle reactie ik zal het uitproberen. SneakySnake Post samenvoeging: februari 15, 2010, 22:01:37 heey Bedankt voor je snelle reactie maar ik kreeg de volgende melding:data type word niet ondersteund. en ik heb de video geconverteerd met youtube downloader en de video in de map PSP/Video SneakySnake Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Farid. Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Je moet je videobestand converteren met Pspvideo. En dan moet je hem in de map movie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Gast angel_creek Geplaatst Februari 18, 2010 Delen Geplaatst Februari 18, 2010 Je mp4 bestand moet wel weer goed gecodeerd zijn. Als dat niet het geval is doet hij het niet. Gebruik dus ook een converter die voor de psp gemaakt is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
SneakySnake Geplaatst Februari 28, 2010 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/23/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 28, 2010 het is gelukt bedankt allemaal!!!! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie