Spring naar bijdragen

te hoge processor temp

rube

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb mijn computer ongeveer 1,5 jaar maar sinds kort loopt hij vast en mijn cpu temp loopt op naar wel 100 graden, ik heb mijn cpu koeler er al af gehad en nieuwe koelpasta er tussen gedaan.

maar geen resultaat.als ik hem aan doe en ik start temp meter dan loopt hij direct al naar de 88 graden ,in rust dus terwijl ik dit type is hij 50 graden maar als ik een spel start (tm nations forever) dan duurt het niet lang en schiet hij weer omhoog. met een vastloper als gevolg waar kan dit aan liggen misschien zijn de sensoren niet goed? een cpu van 100 graden voel je dat niet in de kast? of moet je dan eerst de fan erafhalen

(ter info: memory upgrade van 2 naar 4 is nog niet zo lang geleden gebeurt toen was alles nog goed later    heb ik een nieuwe monitor gekocht daarna heeft mijn videokaart het begeven geen signaal meer wacht tijd 6 weken dus nieuwe gekocht en nu te hoge temp op de cpu )

is er iemand wie mij advies hierover kan geven???

mijn computer:

moederbord asus P5Q

4 gigabyte kingston hyper khx8500d2k2/2gn

intel core2 Quad Q6600 2,4

point of view videokaart gt240

corsair 450 watt

kast coolermaster centurion 590

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Heb je er wel eens over gedacht om je processor koeler stof vrij te maken?

draaien alle fans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

processor cooler is stofvrij en alle fans draaien

1 op de processor , 1 achter in de kast en 1 voorin de kast

Post samenvoeging: februari 16, 2010, 19:28:36

opgelost  waarschijnlijk is de cpufan een beetje losgeraakt waardoor er een slecht contact later heb ik nog een keer koelpasta erop gesmeerd toen bleek dat de vorige keer er maar heel weinig aan de fan zat.

nu heel goed aangedrukt (waardeloos systeem met die plastic klemmetjes) en nu is tie weer netjes 36 graden

bedankt voor jullie snelle reacties want een computer wil je niet te langl missen he'

topic gesloten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...