Spring naar bijdragen

HD tv kijken op meerdere tv's

Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb pas een nieuwe tv gekocht (een samsung LE32B650), deze ondersteunt ook een Cam CI module van ziggo voor digitale televisie, alleen heb ik dit nog niet.

Ik ben van plan over te stappen, maar wij hebben 2 tv's bij ons thuis(1 met Cam CI aansluiting, en 1 zonder), wat heb ik dan allemaal nodig om op beide HD televisie te kijken? Als ik een interactieve TV ontvanger van ziggo erbij neem hoef ik toch alleen een Cam CI module + smartcard te kopen voor de samsung om het te ontvangen, of nog meer?

bvd,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Voor de TV met CI module heb je inderdaad alleen maar een smartcard en de CI module nodig. Als je dan de smartcard op de goede manier  ;) in de module in de TV doet, werkt HDTV al, daar heb je niet per se een interactieve ontvanger voor de andere TV voor nodig. Echter, als je naast de standaard pakketten ook nog wat andere HD zenders wilt ontvangen (ik vind het een aanrader) heb je daarvoor een extra HD pakket nodig... (ongeveer €3.95)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Nee, een interactieve TV ontvanger is nodig voor een andere service van Ziggo. Wil je enkel HD TV en heb je een TV waarin een CI module past, heb je alleen een smartcard nodig en een CI module. Dit geldt dan voor die ene TV. Heb je meerdere TV's waar een CI module in past, heb je meerdere modules nodig.

Als je een TV hebt waar geen CI module inpast en je wilt daar toch HD tv op ontvangen, gebruik je of een HD ontvanger (bijv. van Samsung) of een interactieve HD ontvanger. Met interactieve TV kun je ook TV programma's van bijvoorbeeld gisteravond bekijken. Wil je gewoon HD TV, dan heb je aan een normale HD ontvanger in combinatie met digitale TV geen extra zaken nodig. Ik gaf alleen aan als je naast de zenders in het standaard HD pakket (bijv. Ned 123 HD) ook nog andere HD zenders wilt ontvangen (zoals History HD en Discovery HD) dan kun je een HD extra pakket aanschaffen (even bellen met Ziggo). Voor €3.95 per maand krijg je dan wat zenders extra.

Ik weet zo niet wat interactieve TV kost, maar volgens mij nogal wat meer dan de optie die ik aangeef....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...