Gast Rickske92 Geplaatst April 24, 2006 Delen Geplaatst April 24, 2006 hewj kep een vraagjuh,, iemand heeft op mijn com de firewall aan gezet met "zonder uitzonderingen" aangevinkt en ik kan dat niet veranderen omdat ik geen adminestrator recht heb degene die dat heeft, heeft op die com een account gemaakt met wachtwoord en daarop heeft die de recht wat kan ik hieraan doen een progje voor bijv. het wachtwoord eraf te halen weet iemand iets? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst April 25, 2006 Delen Geplaatst April 25, 2006 na mijn weten is het niet mogelijk om het wachtwoord van het andere account af te halen. Een tijdje geleden was er ook al een post met dezelfde vraag en daar had iemand een programma zodat het paswoord blank (leeg) werd en dan kon je gewoon inloggen. dan komt diegene er wel altijd achter, en dat was minder. ik weet niet precies wat voor programma dat was, misschien even googlen of wachten tot iemand anders het weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 25, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 25, 2006 het programma is CRD commander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie