Ramoniazzz Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Hallo, Hoe kan het dat bij mij FM vastloopt op 1 juni 2011?? Altijd in het laadscherm naar de volgende dag. Altijd bij de zelfde zojuist gespeelde voetbalwedstrijd. Dit is mn 2de carriere die ik ermee heb gestart. In mijn 1ste carriere was ik nog niet op die dag. Maar ik ben nu bezig met Juventus, en als het daar weer gebeurd dan weet ik echt niet wat er aan de hand is. Ik heb hier een apart topic voor gemaakt omdat er zo'n beetje nooit iemand in het centrale topic van FM10 zit... Iemand enig idee? Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
joete Geplaatst Februari 27, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 27, 2010 aan het begin minder divisie's selecteren of geen gedownloade gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie