Gast depyromaan Geplaatst Februari 13, 2010 Delen Geplaatst Februari 13, 2010 Ik heb pas een nieuwe tv gekocht(een samsung LE32B650), deze ondersteunt ook USB, ik heb pas een paar films op mijn 8GB USB-stick gezet en kon deze makkelijk op mijn tv bekijken. Ik heb ook een 1TB LaCie externe harde schijf, en dacht omdat 8GB nogal weinig is, eraan om deze aan mijn tv te linken, ik heb dit geprobeerd, maar hij doet het niet, hij geeft wel aan dat hij aan mijn tv is aangesloten, maar als hij de films(dezelfde films die het op de USB-stick wel deden) probeert te laden start mijn tv opeens opnieuw op(elke keer), dus kan ik geen films kijken. Ik heb ongeveer 10 GB op de harde schijf gezet(om te testen), maar hij geeft op mijn tv aan dat ik nog maar 145GB van de 931GB overheb(ik gebruik dus meer dan 700GB) terwijl ik er maar 4 of 5 films op heb staan, en is het mogelijk om de harde schijf op te delen in meerdere partities? Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Bvd, Niels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie