Jamie.T Geplaatst Februari 13, 2010 Bijdragen: 357 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/24/08 Status: Offline Actief: Januari 4, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 13, 2010 Heey iedereen. Ik dacht er is aan om misschien mijn CPU over te klokken. Alleen heb ik hier nog geen ervaring mee.. Hier even vlug een rijtje van de onderdelen van m'n pc (als het nog gedetailleerder moet, meld het dan aub): Processor: AMD X4 945 3.0 Ghz RAM geheugen: 4GB RAM geheugen Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO Besturingssysteem: Windows 7 Videokaart: Ati Radeon HD5770 Koeler: CM Hyper N520 + Arctic Silver 5 Voeding: CoolerMaster Real Power M520 Ik wil rustig aan beginnen met overklokken, dus zo safe mogelijk. Alleen voordat ik het ga doen wil ik graag nog even iets duidelijk hebben, want hoe zit het nou met de garantie? Vervalt die nou, of blijft hij nog bij de leverancier? Dus graag antwoord op mijn vraag over de garantie, en miss kan iemand een link geven naar een duidelijke overklok tutorial die geschikt is voor mijn CPU (het liefst nederlands, als dat niet kan dan niet ).. Jamie :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 357
Fsowner Geplaatst Februari 13, 2010 Bijdragen: 327 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: December 30, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 13, 2010 heb zelf ook niet veel ervaring met overclocken maar ik heb dezelfde cpu naar 3450 gehaald op stock voltage.dit ging makkelijk en was stabiel toen ik verder ging was ie niet meer stabiel op stock voltage. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 327
Heisenberg Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Hier vindt je alles wat je wilt weten: http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaGpvZGia/Workshop_Phenom_II_overklokken/ Staat alles duidelijk en gemakkelijk uitgelegd. Lees dit van te voren goed door voordat je begint, als je nog vragen hebt kan je die nog altijd stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie