luuk br Geplaatst Februari 13, 2010 Bijdragen: 38 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/02/08 Status: Offline Actief: Juni 8, 2015 Delen Geplaatst Februari 13, 2010 Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijke groeten, Luuk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 38
Erwin. Geplaatst Februari 13, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 13, 2010 deze zelfde vraag heb je 2 dagen geleden ook al gesteld en bovendien staat deze in het verkeerde topic. Deze gaat op :slot: als iemand een antwoord heb op je vraag zal die deze geven in het andere topic. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie