Spring naar bijdragen

Empire: Total War RAZOR 1911

mpc007

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  46
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Hey,

Ik heb net Empire: Total War van Razor 1911 gedownload.

Uitpakken was geen probleem, heb de mappen dvd1 en dvd2 beiden in één gezamenlijke nieuwe map uitgepakt omdat ik dacht dat dat handiger was bij de installatie. Ik ga dus installeren, en al snel krijg ik een venstertje dat ik het bestandspad moet opgeven naar een .SID bestand, deze was snel te vinden in die grote gezamenlijke map. (schijfpartitie D). En dan, iets daarna stokt de installatie bij rond de 9 GB. geen meldingen van missende bestanden, maar hij doet gewoon niets meer. Het rare is dat als ik de setup afsluit (het is btw de bijgeleverde Razor 1911 setup, dus niet via Steam) En het opnieuw probeer, dat de installatie dan bij een ander punt blijft hangen, bijvoorbeeld bij 6 of 8 GB. Ik heb hier al op gegoogled, en het schijnt dat er bij deze installatie vaker problemen zijn. Toch wil ik wel graag spelen. I had ergens anders al een stappenplan gevonden, maar dat was voor iemand die andere installatieproblemen had, dus ik durfde daar maar niet aan te beginnen.

Is hier iemand die mij kan helpen het spel te installeren en werkend te krijgen?

(stap voor stap zegmaar)

Alvast Super Bedankt, ik kom er zelf echt niet uit  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...