VXL Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Idd je kan wel anders gaan, maar het voordeel aan een iphone is wel de touchscreen die erg goed werkt. Maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keuze, ik denk dat de meeste advertenties voor minder dan 500/400 euro niet te vertrouwen zijn, en meer dan 500 euro vind ik weer iets te veel voor een telefoon. VXL. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Ramoniazzz Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 350 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/14/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Ik hoop hem voor 300 euro te kunnen halen... Want ik heb nu het geld nog niet.. Ik verwacht in de zomer. Want dan ga ik een dagje emmers met water wc's ingooien voor 100 euro . En tegen die tijd zal hij wel goedkoper zijn. Maar wie weet wat er dan allemaal weer is. Wat ik wel dom vind is dat de iPad ongeveer hetzelfde als de iPhone kost. Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 350
Gast angel_creek Geplaatst Februari 14, 2010 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Meestal als mensen het voor spot goedkoop iets verkopen mankeert het iets. Ik zou zelf zo'n risico niet nemen. Want reparatie is meestal net zo duur als de telefoon zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie