maxim130 Geplaatst Februari 11, 2010 Bijdragen: 146 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/10 Status: Offline Actief: Februari 12, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Februari 11, 2010 hey, ik heb sinds 2 dagen als ik mijn pc uit slaapstand/sluimerstand haal dat ik geen internet verbinding meer heb al gegooled en kwam alleen maar dingen van vista tegen en bleek allenmaal niet te helpen. weet er iemand een oplossing of heeft iemand het zelfde ?? groetjes Maxim130 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 146
svenholtman Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 12, 2010 dat heb ik ook een tijdje gehad alleen met mijn laptop (draadloos internet). je moet dan gewoon rechtsonder in de taakbalk even je netwerk weer selecteren. je moet dan ergens even een vinkje aanzettten bij zoiets als 'automatisch verbinding maken) als mijn computer nu uit de slaapstand komt dan duurt het ongeveer 30 seconden en dan heb ik weer internet ik weet niet of dit ook voor gewone kabel telt maar je kunt het altijd even bekijken natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
maxim130 Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 146 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/10 Status: Offline Actief: Februari 12, 2012 Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2010 dat heb ik ook een tijdje gehad alleen met mijn laptop (draadloos internet).je moet dan gewoon rechtsonder in de taakbalk even je netwerk weer selecteren. je moet dan ergens even een vinkje aanzettten bij zoiets als 'automatisch verbinding maken)als mijn computer nu uit de slaapstand komt dan duurt het ongeveer 30 seconden en dan heb ik weer internetik weet niet of dit ook voor gewone kabel telt maar je kunt het altijd even bekijken natuurlijkik heb het hier over me kabel internet want me draadloos doet het wel gewoon. Maar bedankt voor je reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 146
globsubamas Geplaatst Februari 23, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 23, 2010 Hallo maxim130 Ik gebruik Sony laptop en ik gebruikt om het gebruik wifi-verbinding van onze samenleving, maar enige tijd Tijdens het werken aan de laptop ga ik voor een andere woning bezit het werk, in dat geval Mijn laptop gaat naar slaapstand, maar mijn internet verbinding werkt niet affected.So Ik kwam tot de conclusie dat je pc / laptop met een systeem probleem. thanks .. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Gast angel_creek Geplaatst Februari 23, 2010 Delen Geplaatst Februari 23, 2010 Vaag, mijn laptop heeft tijden slaapstand gewoon internet verbinding :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
svenholtman Geplaatst Februari 23, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 23, 2010 nee, latin, wat jij hebt is vaag. In slaapstand kan jouw pc dus gewoon downloaden bijv?? da hoort niet! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie