Maartenn Geplaatst Februari 11, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Februari 11, 2010 Hee iedereen! Ik wil een Xbox binnenkort bestellen en ook op xbox live gaan, maar ik heb even rond gezocht en ik heb gevonden dat je daar een kabel voor nodig hebt die erbij zit. Nu wil ik boven zitten en mijn router is beneden. Je hebt een wireless apparaatje maar dat is meteen zo duur. Zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen? Bijvoorbeeld een netwerkversterker kopen en die daarin doen, of via de computer.. Wie weet oplossingen? Alvast heel erg bedankt! Maartenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
martijn1 Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 12, 2010 Je kan ook een extra lange LAN kabel kopen, en deze van de router naar je x360. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Zombymario Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 12, 2010 Je kan ook een extra lange LAN kabel kopen, en deze van de router naar je x360. Wat je ook kan doen is. Als je een eigen pc op je kamer hebt staan. Gewoon de LAN kabel in je xbox 360 doen en in je pc. Heb ik ook gedaan met me laptop die draadloos internet heeft en het werkt perfect. Moet je wel ff bij netwerk centerum ff doen dat je pc je netwerk deelt ofzo. Handig als je in je kamer op je xbox wil spelen via het internet zonder dat je naar beneden moet. Maar je LAN kabel in de router steken is natuurlijk het handigst. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Maartenn Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2010 Je kan ook een extra lange LAN kabel kopen, en deze van de router naar je x360. Wat je ook kan doen is. Als je een eigen pc op je kamer hebt staan. Gewoon de LAN kabel in je xbox 360 doen en in je pc. Heb ik ook gedaan met me laptop die draadloos internet heeft en het werkt perfect. Moet je wel ff bij netwerk centerum ff doen dat je pc je netwerk deelt ofzo. Handig als je in je kamer op je xbox wil spelen via het internet zonder dat je naar beneden moet. Maar je LAN kabel in de router steken is natuurlijk het handigst. Zombymario, ik heb inderdaad mijn laptop heel dicht in de buurt waar ik wil xboxen, de draad valt ook niet in het zicht, dus dit zou een hele goede oplossing zijn. Zijn er ook nadelen aan deze manier? Bijvoorbeeld dat ik een lagere internet verbinding heb? Of dat het langer duurt voordat iets geladen is bijv. bij Xbox Live? Bedankt voor je post, want hier kan ik iets mee! Edit: Ik heb gelezen op internet over een 'netwerkbrug' want via ICS zou je nogal eens netwerkprobleempjes kunnen krijgen. Kan je mij misschien heel goed uitleggen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? En waarom is het het handigst om je kabel in de router te steken? Mvg, Maartenn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
martijn1 Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 1802 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/09 Status: Offline Actief: November 24, 2012 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 12, 2010 Je kan alleen met laggy gamen, als je draadloos gamed, en dan ver weg. Of als iemand andere nog op het netwerkt zit. Je kan de lan kabel in je router duwen, want er zijn waarschijnlijk meerdere bays, om de lan kabels in te duwen. En de andere kant duw je dan in je x360. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.8k
Maartenn Geplaatst Februari 12, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 12, 2010 Ik heb dus geen router in de buurt, want ik zit boven en de router beneden en ga geen kabel door het huis trekken, het gaat nu echt meer over wat ik hierboven heb gevraagd over die netwerkbrug, en hoe dat dat precies werkt en of het echt een stuk slechter is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Maartenn Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Kan iemand misschien reageren? Moet ik ook trouwens steeds die netwerkbrug maken, of kan ik hem gewoon 1x maken en dan gewoon laten staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Robin Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Ik zelf werk ook met een bridge. M'n mac vangt het draadloos signaal op en stuurt dit via de ethernet poort door naar m'n Xbox. Werkt perfect, nooit last van lag, altijd 4 streepjes met cod. Ik zit op 2e verdieping router staat op 1ste verdieping. Hoe 't moet? Zoek op youtube naar Laptop xbox 360 receiver of iets in die trant Zelfs voor de mac was er een tutorial dus dat moet er ook zeker zijn voor windows based pc's. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Maartenn Geplaatst Februari 15, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 15, 2010 Dankje, het is gelukt! En hopelijk blijft het ook goed werken, want zo'n wireless ding is veel te duur! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie