patriezzz Geplaatst Februari 10, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 10, 2010 hoi, Ik heb vandaag met mijn dochter een r4 kaart gekocht voor haar nintendo dsi. in de computerzaak zeiden ze dat je even naar de site moest om de kernel te downloaden. Dat heb ik gedaan, unzipt in winzip en op het sdkaartje gezet. Daarna in de dsi gedaan en dan staat er loading in het scherm. Dat blijft erop staan. Heb nu echt even geen idee meer wat ik nog kan doen. Op de verpakking van de R4 i sd kaart staat dat het wel voor een DSi is. Op de verpakking van het kaartje staat R4 i SD gold Revolution for DS (DSi/DSL/NDS) http://www.r4ids.com MicroSD usb 2.0 Heeft iemand enig idee wat ik nu nog kan doen? Vind het zo sneu voor mijn dochter, heeft ze van haar eigen geld eindelijk genoeg gespaart en nu kan ze er nog niks mee.... Ben nu al de hele avond al aan het proberen maar het lukt niet, krijg ook geen reakties, zou iemand mij misschien uit de brand willen helpen??? alvast bedankt, groetjes Patries, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Dinie Geplaatst Februari 11, 2010 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/08/10 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 46 Delen Geplaatst Februari 11, 2010 Hoi Heb je wel spelletjes erop gezet? Anders valt er niks te laden... Als je op Google DS spelletjes downloaden intypt, krijg je een hele lijst en daar staat ook precies hoe je die spelletjes erop krijgt. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie