yourick Geplaatst Februari 10, 2010 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 10, 2010 Goeiemiddag , Heeft iemand van jullie ervaring Met tilt viewer , wand ik wil het op mijn Site toevoegen met Dreamweaver maar het lukt niet echt ik Heb het er al op gekregen maar als ik mijn foto's in de map gallery zet komen ze niet op de site weet iemand wat ik verkeert doe ? alvast bedankt Post samenvoeging: februari 10, 2010, 15:59:10 Ok ik heb al een ander gelijk aardig iets gevonden Postcard viewer , ik heb alles volgens de in structies gedaan en heb mij gallery.xtml aangepast met klad blok en dan ben ik op dees uitgekomen <?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> <gallery cellDimension="800" columns="4" zoomOutPerc="15" zoomInPerc="100" frameWidth="20" frameColor="0xFFFFFF" captionColor="0xFFFFFF" enableRightClickOpen="true" > <image> <url>mx@manage 175.jpg</url> <caption></caption> </image> <image> <url>stef10.jpg</url> <caption></caption> </image> <image> <url>stef5.jpg</url> <caption></caption> </image> <image> <url>stef6.jpg</url> <caption></caption> </image> <image> <url>stef7.jpg</url> <caption></caption> </image> <image> <url>stef8.jpg</url> <caption></caption> </image> </gallery> Kan iemand zegen Of er een Fout in zit ,wand als ik de postcard viewer op zet is het zwart scherm :-\ Post samenvoeging: februari 11, 2010, 18:31:26 Niemand ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie