GreenDroid Geplaatst Februari 9, 2010 Bijdragen: 72 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/09 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Delen Geplaatst Februari 9, 2010 Hey mensen Ik zit met een klein probleemje de laaste tijd heb ik last van bsod. Ik heb er met de digitalecamera een foto van genomen En ik heb het meestal als ik iets open van ms office. (legale versie) weten jullie raad. Als ik iets moet doen van hijackthis je vraagt maar groeten redkevin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 72
Releases Geplaatst Februari 9, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 9, 2010 Hieronder een website die je het een en ander verteld over de foutmelding die je krijgt. Wat de mogelijke problemen zijn en hoe die eventueel op te lossen zijn. Mocht je er niet uitkomen, dan geef je maar een gil. http://www.0x0000008e.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
GreenDroid Geplaatst Februari 9, 2010 Bijdragen: 72 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/09 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Auteur Delen Geplaatst Februari 9, 2010 Gil gil. ik heb al een virus scan gedaan. en met tuneup gezocht naar fouten in het register achter fouten maar ze hebben niks gevonden.... nog iemand tips groeten kevin (de website had ik gezien ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 72
Gast angel_creek Geplaatst Februari 14, 2010 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 Uhm... Als je een fouten rapport verzend (dat schermpje als je opstart na een BSOD) komt er dan een pagina waar ze over oplossingen praten? Ik heb zelf ook soms BSODS op men laptop door ms office. Als ze over een oplossing praten doe het dan niet. Dat zal je pc verslomen. Als je dat dan even hier post kunnen we je misschien verder helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Jacob Geplaatst Februari 14, 2010 Bijdragen: 731 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/08 Status: Offline Actief: December 25, 2014 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 14, 2010 ms office is dan toch het probleem als ik alles zo bij elkaar neem schijnbaar wil je systeem gewoon niet lekker samenwerken met ms office misschien moet je een gelijksoortig progamma gaan gebruiken of een nieuwere versie. welke os heb je: xp-vista-win 7? en welke office heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 731
GreenDroid Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 72 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/13/09 Status: Offline Actief: December 26, 2011 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2010 ik heb een XP met office 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 72
Fredpascal Geplaatst Maart 15, 2010 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 15, 2010 Je kan soms met eventviewer kijken wat het probleem is. http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/snap_event_viewer.mspx?mfr=true Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
pascal7 Geplaatst Maart 19, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/19/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 19, 2010 99% van alle BSOD meldingen zijn hardware of driver problemen. Ik zou zeggen download de laatste drivers van al je hardware, update je bios en check je hardware. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie