bjornty Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 8, 2010 Ik zoek alle films van pirates of the caribean.... maar kzie alleen een blueray boxset :s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
svenholtman Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 8, 2010 je kunt toch gewoon op de losse films zoeken bij the piratebay en dan bij ondertitel.com de juiste sub downloaden. of wil je alle films op 1 dvd, wil je avi bestanden of TS?? iets meer informatie zou mooi zijn voor losse avi + srt: deze films zijn allemaal nog door axxo geript dus als je daar op zoekt op de bekende torrentsites is het een eitje tip: in het vervolg kun je misschien ook zelf eerst zoeken voordat je post. zelf denk ik namelijk niet dat je al gezocht had Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
bjornty Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 48 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 8, 2010 tuurlijk heb ik wel gezocht O0 anders zet ik mijn vraag hier niet....en de losse films vind ik ook maar bar weinig van.... alleen een blueray axxo boxset Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 48
svenholtman Geplaatst Februari 8, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 8, 2010 heb je het programma bit che al eens geprobeerd. dit is een zoekmachine voor torrents: kijk maar op:http://www.duken.nl/content/view/896/2/ er komt bij mij iig genoeg uitrollen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie