voxh Geplaatst Februari 4, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/04/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2010 Beste Mensen wie weet een oplossing. Ik heb een iso bestand van een spel en als ik deze met wbfs Mangager wil toevoegen en op bladeren klik komt dit spel er te staan en dat deze 4,6 GB groot is als ik op toevoegen klik gaat hij deze op de Hd zetten en na een minuut is dez klaar ,staat ook aan de linkerkant maar is dan maar 0,98 GB en werkt niet. Wat kan ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst Februari 4, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 4, 2010 mss is je externe harddisc (als je dit bedoelt) nog in fat32 formaat ipv ntfs (of iets dergelijks) dan kun je alleen maar bestanden van 4gb of minder kopieren naar je schijf je moet dan je schijf formateren en dan ntfs aanvinken ipv fat32 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
quinta Geplaatst Februari 5, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/29/09 Status: Offline Actief: Oktober 30, 2013 Delen Geplaatst Februari 5, 2010 Ik heb dit zelfde ook (bij new mario bros) alleen werkt het spel bij mij wel gewoon. alle bestanden worden verkleint als je ze met wbfs wegzet op je hd Dus het kan ook zo zijn dat het spel gewoon niet werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie