Gast Ken Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 Heyy, Ik probeer nu met grabbit te verbinden. Ik doe alles via de handleiding alleen hij blijft zeggen unable to connect. Ik heb een versatel verbinding. Maar nu is dat tele2. Dan is de hostnaam toch ook veranderd neem ik aan ? alleen zou ik niet weten hoe die heet. want versatel werkt duidelijk niet. En als je een hostnaam hebt ingevuld mag je dan zelf een naam en password verzinnen, of moet je de password en naam invullen die je ook op je provider gebruikt ? alvast bedankt.. Ken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 news.tele2.nl en je moet je gegevens gebruiken die je van je provider gekregen hebt. Het kan zijn dat de server niet goed werkt, er waren de laatste tijd veel storingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Ken Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 hmm oke dan zal ik die even gebruiken. Thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie