Focus 2010 Geplaatst Februari 3, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 307 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/10 Status: Offline Actief: November 28, 2024 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Februari 3, 2010 Hallo, Ik heb dvd gedownload via een NZB programma maar nu vraagt het steeds om een code als ik hem wil uitpakken. Kan iemand mij hier mee helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
svenholtman Geplaatst Februari 3, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 3, 2010 je hebt gewoon een beveiligde dvd gedownload. zoek de nzb nog eens op op het internet en lees de tekst v/d uploader en de comments zal de code vast wel tussenstaan. zo niet dan moet je denk ik een andere downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie