Robbert Geplaatst Februari 2, 2010 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 2, 2010 Hallo iedereen, Om gelijk maar even met de deur in huis te vallen. Ik heb al een paar maanden een Samsung Star, doet het nog helemaal perfect. Maar nu het volgende: Ik heb dus al mijn afspraken in mijn agenda in Outlook staan, dit zijn er nogal wat. Deze zou ik graag met de Star laten synchroniseren als het kan dat de agenda ook daarin komt te staan. Alvast bedankt! Robbert Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie