Gast nummer1dj Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 ik wwil een film op schijf branden,nou geeft nero aan dat het een dc schijf moet wezen. branden gaat goet. afspelen gaat niet. ik weet niet hoe dat kan terwijl ik met dvds daar geen last van heb terwijl ik met branden ook geen errors heb gehad. "help" ik heb dit nu al met meerdere films. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Eagles Geplaatst April 23, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 23, 2006 Volgens mij moet je die film ook niet gewoon op een cd branden maar op een DVD-tje! Anders brand je alleen de DATA maar kun je hem indd niet afspelen! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast ocram Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 ik begrijp wat je bedoelt, ik heb het zelf ook welleens gehad als ik een film van 700mb had, zonde om het dan op een dvd te branden. als je met nero brand kan je er ook voor kiezen een Vcd (video cd) maken, ik geloof dat je daarmee gewoon films kan branden. Ik heb iig ook een film die op cd staat en die ik gewoon op mn dvd speler kan afspelen (het zijn wel gewoon dvd bestanden) @eagle, het maakt opzich niet zoveel uit als hij alleen data brand, dan moet in het dvd speler menu het bestand selecteren en kiezen voor afspelen, dan hoort het ook te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie