headsh0t Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 De topictitel zegt het al. Het is gewoon een game voor de fun, zonder regels. Je mag hier je huis showen waar in je woont, of waar je later in wilt wonen (eigen creativiteit). Maar dan geen foto van je echte huis, maar een screenshot van jou huis in Sims 3. Als je nog alleen woont mag je zelf een huis bouwen waar je later graag in wilt wonen. Als je nog geen Sims 3 hebt mag je het downloaden, als je het niks lijkt is het aan jou de keus. Ik post nog wel een foto van m'n Sims 3 huis waar ik later graag in wil wonen. Succes en laat je creativiteit zien! :peace: Gr. headsh0t Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Stan. Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 720 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Januari 18, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 waarschijnlijk binnenkort ook een huis van mij, ben net begonnen en heb de bouwfunctie nog niet echt helemaal door :s is er trouwens een soort sandbox mode dat je gewoon een gigantisch veld hebt waarop je willekeurig kan bouwen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 720
headsh0t Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Die is er volgens mij niet nee. Ik ga nu even aan m'n toekomst huis beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
kaasbroodje Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Je kan een cheat gebruiken zodat je zo veel geld heb als je zelf wil http://www.gamewinners.com/Cheats/index.php/The_Sims_3_%28PC%29 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.