lildaan Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Hey, ik heb een computer met windows 7 nu. ik heb sinds een hele tijd het probleem dat als ik iets wil openen met windows media player hij voor minder dan een seconde opstart en dan deze melding geeft. C:/ En dan hier de locatie van het liedje. "Uitvoeren vanaf de server mislukt" ik heb best al wat gegoogled maar niet veel gevonden. Ik kan wmp wel openen als ik via netwerklocaties op het icoontje duw voor gedeelde muziek en video's dan doet hij het wel echt heel raar hopelijk weten jullie een oplossing alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Oxside Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Neem gewoon een andere media player, windows media player zuigt toch. Neem iTunes ofzoiets Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Releases Geplaatst Februari 9, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 9, 2010 Neem gewoon een andere media player, windows media player zuigt toch. Neem iTunes ofzoietsWe houden niet van gebash hier. Het mag dan volgens jou wel zuigen, maar het moet wel werken.Probeer is een systeemherstel via de Windows CD.Wellicht dat hierdoor de fout verholpen is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie