Karel! Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Dag iedereen,Ik zoek heel het web door achter een torrent of diverse van Renegade PaintBall,maar vind het niet,wel 4torrents op TPB maar daar zijn het bestanden die ik moetopenen met daemon tool,en dan kom er toch dat ik de full version moet kopenterwijl bij de comments staat van de andere die het hebben gedownload;yeah great it work's enz...Wil iemand een goeide torrent of site geven,ik zou het graag spelen,en en wil je ook bij vermelden hoe ik het dan moet instaleren als het is zoals daemon tools enzomvdg,Karel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
maxim130 Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 146 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/10 Status: Offline Actief: Februari 12, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Januari 31, 2010 moet je van deamon tools de full/paid version kopen of van het spel ? want van deamon tools is er ook gewoon een light/free version en zit er niet een mapje genaamd 'crack' bij je spel ?Maxim130 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 146
Karel! Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 45 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Nee,maar het probleem is al opgelost,maar er is een nieuw opgedagen, namelijk zoals iedereen die de torrent downloade had na 1maal spelen een foutmelding van insert cd,zelfs met een no cd crack lukt het niet bij mij ;'( plz help me! mvdg, Karel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 45
Marciej123 Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Nee,maar het probleem is al opgelost,maar er is een nieuw opgedagen, namelijk zoals iedereen die de torrent downloade had na 1maal spelen een foutmelding van insert cd,zelfs met een no cd crack lukt het niet bij mij ;'( plz help me! mvdg, Karel kijk eens op gamecopyworld.com Misschien kan je daar wel een werkende NO-CD crack vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie