Leslie JoAnn Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Wat doe ik verkeerd?Ik download via Grabit de film Fame - er wordt een bestand weergegeven: "FRT Fame 2009 NTSC Retail". Wanneer ik dubbelklik krijg ik Video TS en Audio TS. Dubbelklik op Video TS en ik krijg de VOB IFO BUB bestanden. Deze kan ik ook afspelen op mijn laptop. Ik heb nu het gehele bestand, dus "FRT Fame 2009 NTSC Retail" gebrand vanuit Windows, dus niet met Nero. Op de dvd vind ik alle bestandjes (BUB etc.) maar mijn DVD speler speelt ze niet af. No Titel, krijg ik. Het lukt me niet om ze in Nero te branden, geen idee waarom. Maar het is me eerder wel gelukt om deze TS bestanden te branden maar de laatste twee keer niet. Wat doe ik nu verkeerd???Ik ben in de afgelopen dagen tegen zoveel dingen aangelopen dat ik nu niet meer weet hoe het eerste weer eens moest... :-\ :-\ Ik hoor het graag van iemand!Alvast bedankt!Leslie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Erwin. Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Heb je de map "FRT Fame 2009 NTSC Retail" gebrand of heb je de inhoud van de map video_ts gebrand? Als je de hele map heb gebrand zal het niet gaan werken idd. Als je met nero wil branden kies je voor Video dvd, dan krijg je een map audio_ts en Video_ts. Alle bestanden die je in het gedownloade map video_ts ziet staan sleep je naar de video_ts map die nero aangemaakt heeft en dan branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Oxside Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2010 VIDEO_TS en AUIO_TS alle bei branden dus zodat als je de dvd zou openen op je pc je gelijk die twee mapjes ziet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie