Dennisnlnl Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Hoi, Ik heb een HE dvd speler waar de afstandsbediening van kapot is. Nu heb ik een universele afstandsbedieng gekocht van philips die zou alle codes moeten bevatten. Alleen staat natuurlijk die van mij er niet tussen waardoor ik geen films meer kan afspelen. Weet iemand misschien de codes van He , ik ben al weken aan het speuren maar kan ze nergens vinden. mvg Dennis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Oxside Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ik wil niet vervelend doen. Maar als je die codes nergens kunt vinden en je krijgt ze er ook niet bij wordt je tv niet ondersteund. Dus ook helemaal NIET op de afstandsbediening. Dat lijkt mij logish maar mischien is er nog hoop Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Gast angel_creek Geplaatst Januari 31, 2010 Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Die codes heb ik, alleen staat er niet bij hoe je jouw afstandbediening moet configureren. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oxside Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Die codes zijn toch voor iedere afstandsbediening anders? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Gast angel_creek Geplaatst Januari 31, 2010 Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Nee, alleen het invoeren van die codes. Niet bij elke afstandbediening kan dat. Maar je moet altijd de code invoeren op de meeste universele afstandsbedieningen voor dat het op de juiste apparaat werkt. Alleen weet ik niet waar die codes liggen en hoe ik er zoveel op de pc krijg lol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Dennisnlnl Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ik heb inmiddels 220 codes van verschillende fabrikanten geprobeerd geen enkele werkte.Ik denk dat ik toch een nieuwe dvd speler zal moeten kopen.Post samenvoeging: januari 31, 2010, 15:35:29 Hoe ik de code in de afstandsbediening moet zetten dat weet ik dat lukt natuurlijk wel heb alleen de codes niet. Ik kreeg van iemand een 3 cijferige code maar moet een 4 cijferige zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
kaasbroodje Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Waarom stuur je niet gewoon een mail naar de fabrikant van je dvd speler ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oxside Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 31, 2010 HE, is niet zo heel bekend merk. Vandaar dus wel moeilijk. Maar zoals kaasbroodje zegt gewoon een mailtje sturen of bellen (dat gaat sneller) In iedergeval zou ik nog even wachten met een nieuwe kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Dennisnlnl Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/31/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ook dat heb ik al gedaan maar de fabrikant praat alleen in zijn eigen straatje.Dan zou ik bij hun een nieuwe afstandsbediening moet halen en die kost de helft van wat ik voor de dvd speler heb betaald. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Gast angel_creek Geplaatst Februari 1, 2010 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Je kan beter een nieuwe kopen dan een dure afstandbediening... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oxside Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Ja zo duur zijn dvd spelers tegenwoordig niet meer ?:S Kun je die andere nog verkopen op marktplaats ofso. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Gast angel_creek Geplaatst Februari 5, 2010 Delen Geplaatst Februari 5, 2010 Als je die DVD speler die je nu hebt verkoopt voor 10,- kan je ermee al een goede DVD speler mee kopen. Als je een meer geavanceerde wilt dan krijg je dat jammer genoeg niet voor 10,- maar 100,- als je een goede wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie