pelle64 Geplaatst Januari 30, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 30, 2010 Hey, ik heb sinds ongeveer 2 jaar een computer met een LG FLATRON WIDE beeldscherm. Ik heb eigenllijk nooit problemen gehad tot een paar weken geleden. Ik was even weg bij mn pc en toen ik terug kwam was het beeld uit, maar de computer was nog aan. Ik deed het beeldscherm opnieuw aan en uit maar dan kwam er te staan: Digital power saving mode. . met de reset knop was het opgelost. toen gebeurde er een paar weken niets tot vandaag. vanmorgen gebeurde het weer, toen kon ik het maken maar nu gebeurt het weer en kom ik niet eens mee op het bureau blad. Ik heb op internet gelezen dat meer mensen dit probleem hebben. Iemand enig idee? alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Januari 30, 2010 Delen Geplaatst Januari 30, 2010 Mijn ervaringen met LG apparatuur is niet bepaald goed. Ik heb zitten zoeken en vind helaas niks. Als niemand je kan helpen kan je nog een dichtbijzijnde computerzaak om raad vragen. Helpt dat niet? Dan denk ik dat je een nieuwe monitor moet gaan kopen. (Geen LG is mijn advies alvast) Je kan hier op het forum terecht als je een nieuwe monitor koopt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ik heb hem volgens mij gemaakt. Hij startte vanmorgen gewoon op na 2 keer proberen en ik heb iets veranderd in de instellingen wat iemand anders ook geholpen had. (stond op een ander forum) Ik denk dat het nu verholpen is maar iemand zij dat ik mogenlijk een driver update moest doen. Is het veilig om dit via deze link te doen? http://driverwhiz.com/drivers-en?brand=LG%20Monitor&logo=LG&subid=1002-nl-en-90000000507&gclid=COvi6ry4zp8CFcor3godyAmOzw Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Januari 31, 2010 Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ja het is veilig ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Januari 31, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Januari 31, 2010 Ik heb hem laten scannen en hij zegt dat er heel wat dingen niet kloppen maar nu moet ik betalen om dat te fixen... ik moet een CD key geven Is er een manier om dit gratis te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Jeroen Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Ik zou het niet doen, meestal doet dat soort software niets anders dan mensen geld los handig maken. Als hij het nu doet is het toch prima? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
pelle64 Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Tja waarschijnlijk heb je gelijk. Maar ik weet namelijk niet zeker of hij het 100% doet. Ik heb sinds de laatste post geen problemen meer gehad maar je weet nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Februari 6, 2010 Delen Geplaatst Februari 6, 2010 Je zou nog eventueel het gratis programmatje ''driver scanner'' kunnen gebruiken. Heeft mij van een boel problemen afgehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Februari 6, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 6, 2010 Ik zou het graag proberen maar sinds vandaag krijg ik hem niet eens meer naar desktop. Ik kan hem in beveiligde modus booten maar meer niet. ik heb gelezen op internet dat de moederbord batterij het probleem kan zijn. Er stond dat hij miss bijna leeg was en daarom naar power saving mode ging. Ik heb de batterij er uit gehaald maar zonder succes. Nu doet hij het tot dat je echt op je bureaublad komt. dan blijft het scherm zwart. Het lampje vanhet beeldscherm brand gewoon, ik kan de disc drive open en dicht doen. Het viel me overigens wel op dat de lampjes op mn toetsen bord het niet doen. capslock e.d. die het tijdens het opstarten wel doen. Ik heb vandaag mn hele computer ook gestofzuigd. er was namenlijk ''iets met ribbels?'' wat onder het stof zat. kan ik iedereen aanraden. maar ik zit nog steeds met het probleem. Post samenvoeging: februari 07, 2010, 13:26:16 Ik heb het even nagekeken en ik zie dat ik nog garantie heb op mijn monitor. Ik ben langs de winkel geweest waar ik hem heb gekocht maar die bleek ineens failliet te zijn. Ik heb het topic over garanties gelezen maar ik weet nu niet wat ik het beste kan doen. Moet ik de LG klantenservice bellen? Ik ga er namelijk nog steeds vanuit dat er niks kapot is maar er iets niet klopt met de samenwerking tussen beeldscherm en kast. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Februari 7, 2010 Delen Geplaatst Februari 7, 2010 Je hebt namelijk nog garantie! Bel naar LG want die geeft je de garantie dat het product goed is... Is dat niet zo dan kan je hem voor een nieuwe omwisselen. Dus het lijkt me verstandig om naar LG klantenservice te bellen. Als een nieuwe monitor het niet verhelpt, dan kan ik je niet verder helpen sorry. (Niet zomaar een nieuwe kopen hé) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Februari 7, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 7, 2010 ok bedankt ik al maandag even bellen. Ze zijn er niet in het weekend ofzo. Ik hoop dat ze me een nieuwe geven of me op zn minst vertellen wat het probleem is. Ik denk trouwens dat het hem niet in het beeldscherm zit want hij is zeg maar niet stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
pelle64 Geplaatst Februari 11, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 11, 2010 Hmm het zit niet in het beeldscherm ben het nu zat. Ik heb hem naar een winkel gebracht. Nu blijkt het dat de koeler van me voeding soms ook niet werkt. maar goed het word weer gemaakt waarschijnlijk moet windows opnieuw geïnstalleerd worden. alles weg :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
pelle64 Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Hmm, vandaag gebeld door computer winkel. De videokaart blijkt kapot. dat is wel zuur maar wel een goede reden om een betere te kopen. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om alle bestanden van mijn computer te wissen behalve de noodzakelijke zoals internet, word en windows zelf natuurlijk. Eerst wilde ik dat niet maar bij nader inzien is het misschien wel slim om ff schoon te beginnen. thanks, pelle Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Februari 16, 2010 Delen Geplaatst Februari 16, 2010 Doe maar meteen een schone installatie... Zet je word ook meteen voor de installatie op CD. Heb je de drivers wel van je PC? Je moet wel eerst ff de drivers hebben voordat je je nieuwe besturings systeem installeert. Als je alles handmatig gaat verwijderen blijven er toch bestanden achter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Februari 16, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 16, 2010 uhm.. drivers is de CD van windows? weet niet zeker denk het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Februari 17, 2010 Delen Geplaatst Februari 17, 2010 Nee, weet niet hoe ik het dan moet uitleggen... xD Maar een schone installatie is beter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Fsowner Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 327 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: December 30, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 17, 2010 drivers zijn de stuurprogramma's voor hardware zo heb je drivers voor je videokaart enzo, zonder de drivers werken ze niet perfect. daarom is het handig om eerst de drivers van je hardware optezoeken en te dowloaden voor dat je een schone installatie doed. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 327
pelle64 Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2010 Dus ik kan de drivers gratis downloaden? en dan schone installatie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Gast angel_creek Geplaatst Februari 17, 2010 Delen Geplaatst Februari 17, 2010 Ja... De drivers zijn altijd gratis. Als je de de naam van je pc bijvoorbeeld hier post kunnen we de drivers op zoeken. Maar dat kan ook op de website van de fabrikant. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
pelle64 Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2010 hmm mn cmputer is er niet echt beter op geworden volgens mij. Ik krijg maar geen geluid en hij maakt meer geluid dat eerst. Mijn computer is een qmotion. is dat genoeg? Post samenvoeging: februari 17, 2010, 15:45:41 Ik bedacht dat de boxen misschien kapot waren maar dat is niet het geval. Als ik mn MP3 aansluit werken ze en het lampje brand. heb alle kleuren waar stekker in kan aan de achterkant geprobeerd.Heerlijk als computer niet werken :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Fsowner Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 327 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/08/09 Status: Offline Actief: December 30, 2015 Leeftijd: 28 Delen Geplaatst Februari 17, 2010 dat zijn dus drivers... en nee er is een type nummer nodig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 327
pelle64 Geplaatst Februari 17, 2010 Bijdragen: 214 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/13/09 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Februari 17, 2010 Moet ik even een Rapport posten? Post samenvoeging: februari 17, 2010, 16:34:38 Computer: Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Media Center Edition OS Service Pack Service Pack 1 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computernaam PC_VAN_ADEMA Naam gebruiker Adema Moederbord: CPU Type Unknown, 1866 MHz Moederbordnaam Onbekend Moederbord Chipset Onbekend Systeemgeheugen 2048 MB BIOS Type AMI (03/27/07) Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1) Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1) Multimedia: Geluidskaart Luidsprekers (SoundMAX Integrat Geluidskaart SPDIF-interface (SoundMAX Integ Post samenvoeging: februari 18, 2010, 13:09:31 het probleem met het geluid is opgelost! dus nu kan er een slotje op denk ik? heel erg bedankt iedereen! O0 O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 214
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie