r4dioactivity Geplaatst Januari 29, 2010 Bijdragen: 595 Waardering: 36 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/13/09 Status: Offline Actief: Januari 24, 2016 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Januari 29, 2010 Hey, ik heb sherlock holmes gedownload met nl subals dvd. Maar nu zou ik graag nog turkse subtitle willen toevoegen, maar dan wel het oorpsronkelijke menu te behouden. Hoe kan ik dit doen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 36 595
Oxside Geplaatst Januari 29, 2010 Bijdragen: 151 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/29/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 29, 2010 Download ffdshow of VobSub gewoon instaleren. Verder niks mee doen.Download via internet de turkse suntitles geef het bestandje met de ondertitels dezelfde naam als de film en zet het in de zelfde map. Brand de film en hij brandt de ondertiteling mee.Als je een menu wil maken met keuzes van ondertiteling raad ik je ConvertXtoDvd aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 151
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie