Spring naar bijdragen

Crysis

njahaaa

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik henb sinds kort een nieuwe pc en wilde een even crysis op max gaan bekijken ,heb hem gedownload ,de razor versie en ook geinstalleerd maar nu start hij niet op , ik heb windows 7 64 bit dus daar zal het probleem liggen , weet iemand hoe ik dit oplos? Crysis warhead heb ik trouwens wel gewoon goed lopend gekregen, vind die trouwens niet echt supper vet uitzien op alles max , is crysis beter?

thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Wat gaat er fout? Gebeurt er gewoon niks of krijg je een foutmelding. En over crysis Warhead, waarschijnlijk heb je de game op de verkeerde resolutie staan, die moet je even aanpassen bij instellingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Nou  bij crysis gebruik ik de snel koppeling en dan komt er te staan Crysis werkt niet meer ,online naar een oplossing zoeken? enz

Maar ik die map staat ook een 64 bit exe en als ik die doe krijg ik de foutmelding "failed to load the game ddl.

Over Crysis warhead die heb ik op 1280 *1040 want ik heb maar een 19 " maar echt super strakk vind ik het niet uitzien invergelijking met bv cod mwf2 kan dit kloppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Dat het beeld niet mooi is kan aan je videokaart liggen.

Kan je even de totale specs van je pc posten?

En wat bedoel je met "Is Crysis beter"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Dat het beeld niet mooi is kan aan je videokaart liggen.

Kan je even de totale specs van je pc posten?

En wat bedoel je met "Is Crysis beter"?

Het beeld is wel mooi maar ik heb beter gezien dat wil ik eigenlijk zeggen ,b.v dirt 2 vind ik veel beter uitzien  dan Crysis.

Wat ik bedoelde met is Crysis beter is ,ziit die beter uit dan Crysis warhead?

waar kan ik mijn totale specs vinden in windows 7 zodat ik die even kan posten?

Hoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Actief:  

Start---->type in bar 'dxdiag'---->Post hier de naam van je processor en videokaart, dan weten wij waarschijnlijk wel genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

i7 860 ,ati 5850 black edition

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Actief:  

Daarmee kun je crysis tot de laatste pixel toe mee spelen. Ga anders eens naar de map van crysis, ga naar de launcher (heeft zelfde icoontje als dat op het bureaublad), rechtermuisknop daarop en klik dan op compatibiliteit, verander het dan in windows XP sp3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Heb ik geprobeerd maar werkt niet er komt steeds te staan ,crysis werkt niet meer!

Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ik 64 bit draai, er zijn verschillende launchers erbij voor 32 en 64 bit bij de razor1911 download maar waar moet ik dan de crack overheen gooien , ik denk dat ik hem eens eraf haal en helemaal opnieuw probeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Actief:  

Of misschien een andere downloaden, niet de Razor versie dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

ik heb hem aan het lopen alles extra high , ziet er gelikt uit idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 173

• Actief:  

Mooi, dan is deze opgelost ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...