brugje Geplaatst Januari 28, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 28, 2010 Hallo, Voor mijn website ben ik op zoek naar een programma. De bedoeling is dat de mensen een foto zelf van heel dichtbij kunnen bekijken. Zoom effect op een afbeelding. Heeft iemand een goede tip. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Januari 29, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 29, 2010 als het echt voor een websites is dan denk ik niet dat daar echt een programma is. je kunt niet zo 1,2,3 een programma op een website laten draaien. dan zul je zelf in de code aan de gang moeten (html, css, java, php) etc weet niet of je daar veel verstand van hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
brugje Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2010 Op dit moment werk ik met dreamweaver dus dat ik vrij makkelijk. Zelf had ik zoom al gevonden maar dan heb je maar 1 foto die je steeds kan laten inzoomen. Adobe scene 7 is een programma wat werkt zoals ik het eigenlijk wil hebben. maar o zo onbetaalbaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
svenholtman Geplaatst Februari 1, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Februari 1, 2010 kun je die niet ergens downloaden dan. ik neem tenminste aan dat je dreamweaver ook niet zelf gekocht hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie