Sarah1989 Geplaatst Januari 27, 2010 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/09 Status: Offline Actief: Januari 12, 2012 Delen Geplaatst Januari 27, 2010 hallo beste mensen, ik zit met een probleem mijn n95 is zomaar uitgegaan, en toen ik hem aandeed, waren al mijn contacten weg. ze zaten op mijn telefoon, dus op mijn simkaart kijken heeft geen zin. ik zou zo blij worden als er een oplossing hiervoor is, want moet mijn nrs. terug zien te krijgen, ben echt helemaal :'( dank u! lieve groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Erwin. Geplaatst Januari 27, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 27, 2010 kijk even bij je instellingen van de contacten welk geheugen je geselecteer heb staan. Wat je anders kan proberen is om via de tool Nokia PC Suit een back up te maken van je contacten. Mocht daaruit niets uit komen is waarschijnlijk je rom geheugen defect. Kun je testen door een nieuw contact toe te voegen, even batterij 10 minuten uit je toestel halen terug erin doen en kijken of het contact er nog in staat. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast angel_creek Geplaatst Januari 30, 2010 Delen Geplaatst Januari 30, 2010 Dat is pech... Volgende keer een back up maken. Heeft mij ook gered! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie