Gast Kyra Geplaatst April 22, 2006 Delen Geplaatst April 22, 2006 Hallo, Ik ben een echte leek. Het is me inmiddels gelukt om films te downloaden op mijn laptop. Maar nu wil ik ze branden en dat lukt niet, ik dacht dat dat simpelweg kopieeren is maar ik heb zo het idee gekregen dat dat met een "brandprogramma"moet. Misschien heb ik helemaal geen DVD brander (kan ook nog). Ik kan wel muziekcd's maken van gedownloade muziek op mijn laptop. Okay....veel onduidelijkheid voor mij maar wie kan mij op een "leek"manier uitleggen hoe het nu zit. Moet ik een brandprogramma downloaden (en welke en waar kan ik dat vinden) of heb ik gewoon geen DVD brander in mijn laptop?? Alvast heel erg bedankt! Groetjes, Kyra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 22, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 22, 2006 Lastig, Waar je het beste mee kan beginnen is te werken met een brand programma. Ik raad je nero burning rom aan. Dit is de meest eenvoudige. Je kan een 30 dagen trial versie downloaden op www.nero.com . Daarna kan je deze installeren en hier mee werken. In nero spreken de knoppen voor zich en kan je ook makkelijk muziek en films op een cd branden. Success! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Kyra Geplaatst April 22, 2006 Delen Geplaatst April 22, 2006 Hallo, Bedankt voor je reactie. Ik ga het proberen en nu maar hopen dat het lukt. Groetjes, Kyra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst April 23, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 23, 2006 Dan kies je in je nero wizard " dvd" en daarna DVD-video maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Prinses43 Geplaatst April 28, 2006 Delen Geplaatst April 28, 2006 De bestanden eerst nog uitpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie