Spring naar bijdragen

Vanaf het begin graag

Gast Kyra

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik ben een echte leek. Het is me inmiddels gelukt om films te downloaden op mijn laptop. Maar nu wil ik ze branden en dat lukt niet, ik dacht dat dat simpelweg kopieeren is maar ik heb zo het idee gekregen dat dat met een "brandprogramma"moet.

Misschien heb ik helemaal geen DVD brander (kan ook nog). Ik kan wel muziekcd's maken van gedownloade muziek op mijn laptop.

Okay....veel onduidelijkheid voor mij maar wie kan mij op een "leek"manier uitleggen hoe het nu zit. Moet ik een brandprogramma downloaden (en welke en waar kan ik dat vinden) of heb ik gewoon geen DVD brander in mijn laptop??

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,

Kyra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Lastig,

Waar je het beste mee kan beginnen is te werken met een brand programma. Ik raad je nero burning rom aan. Dit is de meest eenvoudige. Je kan een 30 dagen trial versie downloaden op www.nero.com . Daarna kan je deze installeren en hier mee werken. In nero spreken de knoppen voor zich en kan je ook makkelijk muziek en films op een cd branden. Success!  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dan kies je in je nero wizard " dvd"  en daarna DVD-video maken.  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...