willem22 Geplaatst Januari 25, 2010 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 25, 2010 Ik heb vorige week een bericht gehad met de vraag hoe ik een dvd van6,9gb,ISO (4,7 gb schijf) om kan zetten naar een dvd van 8,5 gb met een double layer brander.Ik heb deze al omgezet met dvd shrink en img burn naar een video ts map en daarna weer omgezet naar een iso map van 8,5 gb .Op een dvd van 4,7 gb kan ik de film na het verkleinen gewoon branden en afspelen maar het branden met imgburn lukt niet want dan krijg ik de volgende melding:this image has not been mastered correctly for burning onto a double layer (otp track path) disc. none of the cells meet the dvd-video specification criteria for a potential layer break position. het branden met nero smart op een dvd van 8,5 gb lukt wel maar ik deze dvd niet afspelen op een videorecorder.De 8,5 gb zijn te duur om van alles uit te proberen. Wie heeft hier zelf ervaring mee. graag hulp , b.v.d willem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie