Spring naar bijdragen

game laptop\pc.

Rikkert.

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

hey.

ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro.

de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet.

boxen heb ik wel.

ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan)

als je iets weet post het dan AUB.

hoop graag een reactie:)

Groeten Rik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Games vanaf een externe HDD spelen gaat niet. Je hebt een installatie nodig waarbij ook het register wordt aangesproken en dat is onmogelijk om via een externe schijf te regelen. Maar goed, als je echt in de top wilt zitten met gamen, heb je keuze uit dit rijtje notebooks. Erg hè? ;) En dan te bedenken dat een desktop van pakweg 650 euro die Asus van 1000 euro al voorbijgaat in prestaties. Wil je iets goedkoper, dan zit je aan deze Asus vast, al moet je dan rond gaan mailen of die nog ergens leverbaar is. Deze is wel goed verkrijgbaar, maar dan praten we over een heel ander segment: 18,4" met een 1920x1080 HD Ready scherm, helaas met een i3 CPU in plaats van de i5 die je in de andere notebooks die ik heb gelinkt terugziet. De videokaart nog verder naar beneden bijstellen is niet realistisch, in ieder geval niet voor een gamenotebook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

en als ik nou een game pc koop welke raad je me dan aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Dat ligt compleet aan je wensen. Kun je wel een game-pc huisvesten? Ik neem in ieder geval aan dat je wel bewust voor een notebook kiest. Anyway, bij een desktop pc komt ook de vraag of je nog randapparatuur nodig hebt, hem zelf in elkaar kunt knutselen, er nog Windows bij nodig hebt, etcetera. Dat alles staat uitgelegd in het sticky-topic van dit board, wellicht dat je daar nog even een blik op kunt werpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

oke

ik wil dus een pc waar alle spellen op kunnen worden gespeel. met een muis monitor en een toetsen bord. een groot intern geheugen (nu ik niet weet dat het niet op de externe harde schijf kan worden gezet en dan kan worden afgespeeld). en ja meer weet ik eigenlijk niet... boxen heb ik zelf nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 503
  • 5.3k
  • 10

• Actief:  

Grotendeels gebaseerd op de Best Buy Guide van een paar dagen terug, kom ik op het volgende systeem uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B212040%5D=1&product%5B56453%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B239712%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B251552%5D=1&product%5B92111%5D=1

Zonder Windows dus, maar wel met assemblage en zeer goede randapparatuur. Je zou nog kunnen investeren in een wat duurdere muis en een wat game-achtiger toetsenbord, maar wat er nu staat is prima. Er zit een koelertje bij het systeem, vanwege de simpele reden dat het systeem dan wat koeler en stiller blijft. Je hoeft dus niet te gaan overclocken om die koeler maar te benutten. Afijn, je kunt het verhaal van de BBG het beste lezen en dan doel ik op het stuk over de AMD midstream game-pc.

Voor je gaat bestellen, onthoud wel dat je een actie-code in kunt voeren voor 10 euro korting bij Azerty als je het systeem inclusief assemblage bestelt: "actie duken, korting 10 euro".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...