donhelado Geplaatst Januari 23, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Hallo, ik heb het progamma convertxdvd en werkt goed, behalve het watermerk krijg ik niet weg. Maar nu wil ik graag met dit progamma branden maar geen dvd .Direct op mijn harde schijf externa.Kan iemand zeggen hoe of met welk progamma ik dat moet doen.Dank u Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
VXL Geplaatst Januari 23, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Voor het watermerk kan je het volgende doen,Zoek op de onderstaande website de serial van de versie van convertxdvd die jij hebt op, als alles goed gaat zal het watermerk weg zijn.www.serials.ws/index.php Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
svenholtman Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 24, 2010 ?? branden maar niet op dvd? als jij het geconverteerd hebt naar een video TS kan kun je die map toch gewoon naar je externe schijf plakken / kopieren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
donhelado Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2010 Dank aan svenholtman en vxl kan ik rustig dvd branden!!! Zo moesten allen zijn .Gracias Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie