Gast wwang Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 he ik probeer met behulp van mijn ip mijn firewall te forwarden maar kheb geen idee hoe dat moet, mij provider is trouwens wanadoo. kan iemand mij helpen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast AfgStyle Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 wat bedoel je poorten?? ik heb da zo gedaan: ga naar netwerklocaties rechtermuisknop en dan eigenschappen. daar zie je je lan verbinding doe daarbij ook eigenschappen, ga dan naar tab toets geavenceerd. nadat ga je naar tab toets uitzonderingen en dan poort toevoegen om hem te forwarden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast wwang Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 maar bij bittornado moet ik de poorten 6881-6889 openen. moet ik ze dan 1 voor 1 toevoegen? kheb trouwens ook nog een firewall moet ik die dan nog speciaal forwarden of gaat dat automatisch dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast AfgStyle Geplaatst April 21, 2006 Delen Geplaatst April 21, 2006 ik heb gewoon 2 poorten geopend poort 6881 en 6882. en bij mij is gezichtje gewoon groen. en als je service pack 2 hebt kan je bij die firewall ook gewoon uitzonderingen maken, zodat hij bittornado toestaat. maar als je een andere firewall hebt weet k t ook nie sorry of je moet dan zelf ff kijke of je uitzonderingen kunt maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BFD Geplaatst April 23, 2006 Delen Geplaatst April 23, 2006 jah ik heb ook zo'n vraag hoe zet ik de poorten open???? ik heb een firewall een router en misschien gaat daarom het downloaden zo sloom maar dusz weet iemand toevallig hoe ik die poorten open zet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Erwin. Geplaatst April 23, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst April 23, 2006 nee das niet de reden ik heb 2 routers en 3 firewalls dus jah en ik download met 600/700 kb/s t kan zoveel redenen hebben te weinig seeders/leechers poort niet open firewalla blokkeert je download proggie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Gast mr van etten Geplaatst Mei 4, 2006 Delen Geplaatst Mei 4, 2006 ik weet egt niet meer wat ik moet doen. als ik al die stappen volg staat er nergenst uitzonderingen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie