headsh0t Geplaatst Januari 23, 2010 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Hallo mede-duken leden Ik wil bepaalde processen uitschakelen die opstarten als Windows ook start. Dat wil ik doen om de computer sneller te laten lopen. Ik zie namelijk ook na het opstarten dat er een aantal processen open staan die niet nodig zijn bij het opstarten. Die wil ik juist uitschakelen. Heb al een paar keer in ccleaner gekeken (daar is ook zo een optie), maar daar staan lang niet alle processen die opstarten bij het opstarten. Ik heb bijvoorbeeld tuneup utilities op m'n pc staan, ik zie bij windows taakbeheer dat die processen er staan als ik Windows opstart. Die hoef ik niet, wordt mijn pc alleen maar trager van. Dus, hoe kan ik die bepaalde processen uitschakelen? Ik denk dat mijn vraag nu wel duidelijk is, haha. Gr. headsh0t Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Erwin. Geplaatst Januari 23, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Ga naar start, uitvoeren. Typ in msconfig en druk enter. Ga dan naar de tab opstarten en vink uit wat je niet wil laten opstarten. PC opnieuw opstarten en klaar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
VXL Geplaatst Januari 23, 2010 Bijdragen: 772 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: November 27, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 23, 2010 Kijk ook even op de onstaande link, dit is een tutorial van wesley en helpt ook echt om je pc wat sneller te laten lopen. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19032.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 772
Maartenn Geplaatst Februari 4, 2010 Bijdragen: 1420 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/08 Status: Offline Actief: Juni 5, 2014 Delen Geplaatst Februari 4, 2010 En voor games kan je natuurlijk ook altijd nog gamebooster gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1.4k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie