Cabasja Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Sorry van de vraag,misschien is hij al eerder gesteld ,maar kan hem nergens vinden. Ik heb vandaag U Torrent gedownload en mijn eerste film gedownload. Nu weet ik niet hoe ik deze moet branden. Ik heb,zoals ik hier gelezen heb,ook dvdburner(infra recorder) gedownload. Ik snap ook hoe ik het moet openen,alleen kan ik de film dan nergens vinden. De film staat nog steeds in U torrent ...maar dan....??? Wie kan mij helpen..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Ik kan je helpen, Ga naar u torrent, Dan druk je met rechtermuis op je film, En dan druk je op: open bijbehorende map( dat is de 2e van boven) dan moet je het programma ConvertXtodvd downloaden,http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/download-convertxtodvd.php Die moet je activeren, Als je een code wilt moet je even op deze site kijken http://serials.ws/d.php?n=91211 als dat allemaal is gelukt, zeg ik wel wat je verder moet doen,anders zie je door de bomen het bos niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 21, 2010 En niet te vergeten dat je bij de "na het downloaden" handleidingen vaak ook goed uit de voeten kunt Na het downloaden Zoals hier de handleiding van convertxdvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Cabasja Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Ik kan je helpen, Ga naar u torrent, Dan druk je met rechtermuis op je film, En dan druk je op: open bijbehorende map( dat is de 2e van boven) dan moet je het programma ConvertXtodvd downloaden,http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/download-convertxtodvd.php Die moet je activeren, Als je een code wilt moet je even op deze site kijken http://serials.ws/d.php?n=91211 als dat allemaal is gelukt, zeg ik wel wat je verder moet doen,anders zie je door de bomen het bos niet meer Alvast erg bedankt,ik denk dat ik het er nu op heb staan,maar ik heb geen code in hoeven te voeren. En is dit dan ene programma waar ik mee moet branden?? Post samenvoeging: januari 21, 2010, 12:42:10 Ow ik zie nu waar ik de code moet in voeren,maar het lukt niet..??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Ik wil je wel ondersteunen met Teamviewer. Dat is een gratis programma waarmee als jij mij een paar codes geeft ik op uw pc kan en u zo kan helpen. http://www.teamviewer.com/nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Cabasja Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Mijn comp zegt steeds dat de COM Surrogate niet werkt???? Post samenvoeging: januari 21, 2010, 15:15:50 Ik wil je wel ondersteunen met Teamviewer. Dat is een gratis programma waarmee als jij mij een paar codes geeft ik op uw pc kan en u zo kan helpen. http://www.teamviewer.com/nl/ Tja als niet computer mens durf ik dit dus niet... Je hoort zoveel verhalen....sorry.... Post samenvoeging: januari 21, 2010, 15:17:26 Maar mijn comp zegt dat COM Surrogate niet meer werkt?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
svenholtman Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 21, 2010 eerst maar even terug naar je 1e probleem. hoezo lukt het niet om een code in te voeren. Die code is essentieel namelijk want anders heb je een enorm watermerk in je film (en dat wil je niet) heb je al eens op serial.ws gekeken voor een goede code. Let er hierbij op dat je alleen klikt op serials, en niet op downloads. Downloads van deze sites zitten vaak virussen in. Bij serials heb je nooit problemen. hiervoor is de site perfect. Volg de handleiding van duken en dan moet het converteren helemaal gaan lukken de melding com surrogate kan meerdere oorzaken hebben. het heeft iets met de video / audio te maken. Kun je je nog herinneren wat je exact aan het doen was toen de melding voor de 1e keer kwam, in welk programma gebeurde dit. [A]marcie123: wat ik nu zeg is persoonlijk, dat terzijde, maar ik denk niet dat je er slim aan doet om mensen proberen te laten helpen met teamviewer. Wij zijn allemaal John Do's van elkaar en als iemand de kans al aanneemt is die te goed van vertrouwen, of dom citaat: 'Dat is een gratis programma waarmee als jij mij een paar codes geeft ik op uw pc kan' Dat klinkt al niet al te fijn , weet zij veel wat jij allemaal nog meer ff snel gaat doen. groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Marciej123 Geplaatst Januari 22, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 22, 2010 Das waar sven, Als niks van computer wetende zou ik dat ook niet helemaal vertrouwen, Wij vertrouwen elkaar ipv dat we dom zijn hoor, Want we weten ( de members) bijna allemaal redelijk van computers en wat erbij hoort. Sorry cabasja, mocht het echt niet lukken? Dan kunt u me altijd "roepen" en wil ik het best oplossen (met of zonder teamviewer ) Gr. Marciej123 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Cabasja Geplaatst Januari 22, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2010 Goh super bedankt allemaal, ik ben nog aan het proberen,maar ik weet niet meer wanneer ik die melding voor het eerst kreeg. Ik ga nog eens aan de slag met die code. Post samenvoeging: januari 22, 2010, 15:37:09 Nog even over die code. Bij Canvert zeggen ze dat het een code is van xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-x En ik heb een code gekregen met xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Dus dit klopt vogens mij al niet...???? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Januari 22, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 22, 2010 Ik geef je een als het goed is, werkende code via Persoonlijk bericht Hier een paar plaatjes hoe je code in moet voeren: [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Cabasja Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/21/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Januari 24, 2010 Pff ik heb het dus precies zo gedaan ,heb de code ingevoerd en ik druk op activeren,maar er gebeurd niets ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Marciej123 Geplaatst Januari 24, 2010 Bijdragen: 5959 Waardering: 139 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/02/09 Status: Offline Actief: December 29, 2023 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 24, 2010 Welke versie heb je van convertXtodvd? Post samenvoeging: 24 januari 2010, 21:20:33Zie je PM Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 139 6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie