olnzel Geplaatst Januari 21, 2010 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Januari 21, 2010 Hallo dukeN, Ik ben bezig mijn dvd’s te converteren naar avi bestand voor de media player. Echter als ik naderhand eenmaal op het avi bestand klik komt er onderin het scherm persoonlijke informatie tevoorschijn. En wel bij het vakje eigenaar… Ik zou graag willen dat er komt te staan eigenaar: iedereen Eerst stond er bij eigenaar: pc van xxxxx Later stond er eigenaar: iedereen + xxxxx Of er stond eigenaar: iedereen + iedereen Ik heb mijn gebruikersnaam veranderd in iedereen en/of computernaam veranderd in iedereen. Ik heb het geprobeerd met eigenschappen verwijderen, maar dat ging ook niet. Wat doe ik fout? Of wat is de oplossing? gr olnzel :zwaai: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie