Patrickj Geplaatst Januari 20, 2010 Bijdragen: 427 Waardering: 10 Prestatiepunten: 317 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2023 Delen Geplaatst Januari 20, 2010 Hallo, Ik heb zojuist de Free Rapid downloader gedownload. Als ik filmpjes wil downloaden kan ik ze wel inladen, maar ze gaan niet lopen. De melding die ik krijg is: Probleem met een verbinding met een dienst, kan gewenste pagina niet vinden. Is hier meer duidelijk over? Staat er bij mij iets verkeerd, werkt het programma niet, of is het iets tijdelijks? Of misschien nog een andere reden. Ik hoor het graag. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 427
svenholtman Geplaatst Januari 20, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Januari 20, 2010 probeer de links is gewoon te openen via rapidshare zelf!. het is vaak genoeg zo dat een link niet meer werkt , als die via de normale gang van zaken niet meer werkt omdat de link dood is, dan doet die dit in freerapid ook niet (hij kan de pagina waar de link naar linkt immers niet vinden ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie