Gast MichJuhGirl Geplaatst Januari 20, 2010 Delen Geplaatst Januari 20, 2010 hoi mensen,ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten?groetjes Michelle[verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Huismus Geplaatst Januari 20, 2010 Bijdragen: 473 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/06/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Januari 20, 2010 Vroeger deed ik dat ook voor de sims 2. Ik weet het niet meer precies (komt ook omdat ik het nu niet kan checken), maar als het goed is staat er al een map die Downloads heet. En daar moet je de bestandjes neer zetten. En het lijkt op de foto dat ze al "geopent" zijn dus meer hoef je niet te doen. Alleen in die map zetten en je moet in het spel van de sims 2 ook nog iets aanvinken bij SetUp. Maar dat zal ik eventjes moeten opzoeken. ( Ga ik even meteen doen ) ^^ Post samenvoeging: januari 20, 2010, 20:16:32 Ik heb wel iets gevonden, er staat goed uitgelegt hoe je je downloads in je sims spel kunt krijgen zoek bij google: sims 2 downloads in spel zetten Dan neem je de eerste dat is een word document en die moet je hebben. Nette uitleg en makkelijk te begrijpen. Het kan ook nog zijn dat je iets hebt gedownload voor een uitbreiding die je niet hebt. Dan heb je er niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 473
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie