Spring naar bijdragen

Xbox 360 games branden

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb games voor mijn (1.5) omgebouwde xbox360 gebrand en die kan ik allemaal spelen (wave 3) Nu heb ik die op mijn harde schijf gezet en weer met IMG op een verbatim gebrand voor mijn neef.Nu pakt die xbox van mijn neef niet alle games die ik voor hem gebrand heb ? Heb er 10 gedaan maar 4 stuks pakt hij niet.Allemaal op dezelfde manier gebrand

Die van hem is 1.61 omgebouwd.

Iemand een idee waarom hij niet alle games pakt die ik voor hem gebrand heb ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

dat probleem had k laatst ook toen k een spel bij een vriend wou spele van mij mss is de laser van zijn driver aangetast het heeft in iedergeval iets met de driver te maken vooral als alle spelle die op die je gebrand had voor hem het wel gwoon op jou xbox doen dat zou k maar eens teste als k jou was;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

En doen de dvd's die je voor je neef hebt gebrand wel op jou xbox? En doen gewone xbox spellen het op zijn xbox?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

A Wesley

of die spelle het bij hem dede zei k ook al:P maar lijkt me dat gwone spelle het wel doen als 4 van de 10 spelle het doen er zijn gwoon sommige spelle/downloads die wat lastiger te leze zijn en als je laser/driver dan ook nog een beetje beschadigd is leest hij deze spelle niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Volgens mij ligt het gewoon aan die opties die hij in het tabblad write heeft staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

als dat zo is is het wel raar dat 4 spelle het wel doen en de andere niet;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

als dat zo is is het wel raar dat 4 spelle het wel doen en de andere niet;)

Idd want  ik heb ze allemaal op dezelfde manier gebrand,zelfde snelheid (2.4),zelfde settings en zelfde verbatims.Ook doen de originele en de gebrande het wel opp mijn xbox dus.......

Snap er geen bal van.Is het trouwens wel altijd zo dat 1.61 altijd wave 3 afspeelt vraag ik me af.Misschien gaat dat niet op bij alle wave 3 games en moet ik die wel omzetten naar wave 4 ??

Ook is het zo als je de game vanaf de dvd terug op je pc zet dat hij ineens een mds bestand aanmaakt wat eerst een .dvd was maar dan zouden die andere 6 het ook niet doen want daar heb ik ook het .mds bestand gebrand.Ik zie echt het probleem niet dus alle hulp is nog steeds welkom  :-[ :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Actief:  

nou dat dvd bestandje moet je alleen selectere voor brande en wanneer dit dus gebrand is staat er op de dvd niet het dvd bestand meer maar een heel ander bestand waar het dvd bestand naar verwijst (hoop dat het beetje duidelijk is:P) en jah 1.61 leest ook gwoon wave 3 bestanden als k het goed heb zou een beetje raar zijn als hij alleen ngo maar wave 4 zou leze dan hebbe de makers het wel beetje verneukd:P maar de beste oplossing is denk k mail dit probleem eens naar de ombouwer;) (we hore het graag)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

nou dat dvd bestandje moet je alleen selectere voor brande en wanneer dit dus gebrand is staat er op de dvd niet het dvd bestand meer maar een heel ander bestand waar het dvd bestand naar verwijst (hoop dat het beetje duidelijk is:P) en jah 1.61 leest ook gwoon wave 3 bestanden als k het goed heb zou een beetje raar zijn als hij alleen ngo maar wave 4 zou leze dan hebbe de makers het wel beetje verneukd:P maar de beste oplossing is denk k mail dit probleem eens naar de ombouwer;) (we hore het graag)

Is het dan beter om weer opnieuw een .dvd bestand te maken of kan je ook gewoon het .mds bestand slecteren met branden ? Ik denk persoonlijk dat het niet uitmaakt want met die andere 6 heb ik ook gewoon het mds bestand geselecteerd met branden.Ik zal idd ook s de ombouwer mailen hierover

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

• Actief:  

uhhmm die 6 zijn dat ook de 6 die het niet doen? normaal zit er al een dvd bestand bij de download

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 139
  • 1.1k

Ben er achter hoor.Omdat ik de games eerst gepatched had naar wave 3 voor mezelf en de games zo gebrand had voor de 1.61 ombouw dan pakt hij niet.Ik heb dus de games terug naar wave4 gepatched en wederom gebrand en jawel hij kan ze spelen nu  O0

1.61 pakt dus wel games die origineel wave 3 zijn maar niet die van wave 4 naar wave 3 gepatched zijn  :)

In ieder geval bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...